Digiylläpito voi olla stressaavaa

 

  • Usein yrityksen digin sisältöylläpito voi olla yrittäjälle stressaavaa silloin, kun siihen liittyvät toimet eivät ihan tai lainkaan ole hallussa. Kun pitäisi osata työstää kuvaa, tekstiä ja vieläpä jakaa linkit oikein someen, niin tuskaa voi tuottaa. Tämä, jos mikä, aiheuttaa myös sen, että digin sisältöylläpidon rytmi hidastuu hidastumistaan ja näin karkoitetaan ne vähätkin kiinnostuneet asiakkaat.

 

Miten sitten brändin ilme

 

  • Jos sitten kuitenkin itse työstää ja tekee, mikä sinänsä on erinomaista, voisi hivenen pohtia yrityksen brändiä ja vähintäänkin työstää kaikki julkaisuun tulevat päivitykset aina suunnitellun ilmeen mukaisesti. Silloin tulee vähintään työstää kuvat ja niiden käsittely & soveltuvuus eri laitteisiin, teksti sanamuotoineen, sekä erittäin tärkeänä oikea linkitys, jotta päästään oikeaan tavoitteeseen - Enemmän potentiaalisia asiakkaiden silmäpareja.

 

Analytiikka - Tieto on valtaa

 

  • Onnistuneen digin sisältöylläpidon jälkeen voi hetkeksi levähtää, mutta varsin pian tulee tutkia analytiikkaa. Johdonmukainen sisältöylläpito pyrkii aina pääsemään parempiin tuloksiin eli löytämään potentiaalista asiakaskuntaa yhä enemmän. Siksi on erittäin tärkeää tietää, miten ja milloin päivityksiä kannattaa tehdä ja myös ymmärtää, mikä toimii ja mikä ei. Näistä faktoista voi sitten ponnistaa seuraavaan markkinointitoimeen ja jälleen kaikki alkaa alusta - Sanoma, kuvat, toimivuus eri laitteissa, linkitykset ja analytiikka.

 

Sisältöylläpito palveluna kannattaa varmasti

 

  • Mikäli yrityksellä on pieniäkin hankaluuksia toteuttaa digin sisältöylläpitoa, kannattaa vakavasti harkita työn ulkoistamista - Eteenkin, kun se ei ole enää kustannustekijä. Näin yritys keskittyy vain omaan työhönsä ja sovitulla rytmillä ammattilainen toteuttaa digin sisältöylläpidon markkinoinnin tueksi kokonaispalveluna huolehtien brändin ilmeestä ja sanomasta täydellisesti. Ja mikä parasta, palvelu toteutetaan millä tahansa yrityksen nykyisellä digialustalla eli mitään uusia netsivustoja etc ei tarvitse toteuttaa.

 

Tutustu sisältöylläpitopalveluumme >>

 

 

Vikkelä & Ketterä Digitoimisto

 

WebArt.fi on vikkelä ja ketterä mainostoimisto, viestintätoimisto ja digitoimisto. Ajattelemme 

asiakkaan puolesta aina kokonaisuutta vuosikymmenen kokemuksella 24/7 tuella. 

 

Tiedämme miten

 

asiakasmäärä nousee!

 

 

WebArt.Fi Tiedotteet